Plejecentret Skovsminde

I løbet af året afholder vi plejehjemsgudstjenester hver anden uge. Herforoven ses Skovsminde plejecenter.

Nederst på siden finder du en lille beskrivelse af Plejehjemmet Dagmarsminde.

Gudstjenester på plejecentret Skovsminde

Der afholdes gudstjeneste på plejecenteret Skovsminde, Skovsmindeparken 2 i Græsted, hver anden torsdag (ofte i lige uger) fra kl. 14.00-14.35. Vi mødes i cafeen eller i mødelokalet på 1. sal. Præsterne skiftes til at medvirke. Forud for gudstjenesten er der kaffebord.

Har du en pårørende på Skovsminde, som ønsker at deltage, kan man henvende sig til en af præsterne, som så vil spørge en af vore frivillige medhjælpere om at hente vedkommende til gudstjeneste.

Vi holder også 3 særgudstjenester for ældre:

• Hvert år afholdes en speciel julegudstjeneste i dagene op til jul.
  • Tirsdag efter påske inviterer vi til påskegudstjeneste i kirken kl. 13.00 med efterfølgende kaffebord og fællessang på Skovsminde.
  • Tirsdag efter høstgudstjenesten inviterer vi til høstgudstjeneste i kirken kl. 13.30. Her er der også efterfølgende kaffebord med høst- og efterårssange.

Der er ingen gudstjenester i juli måned.

Kalender for Skovsminde

Plejehjemmet Dagmarsminde

Gudstjenester på plejehjemmet Dagmarsminde

Dagmarsminde ligger lige inde over sognegrænsen til Valby sogn. Dagmarsminde er et privat plejehjem med fokus på beboere med demens diagnoser.

Sognepræst Ole Backer Mogensen er fast tilknyttet Dagmarsminde. Der holdes gudstjenester fredag formiddag i lige uger kl. 10.00-10.40.

Har man pårørende på Dagmarsminde er man velkommen til at henvende sig til sognepræsten med henblik på den kirkelige betjening, samtaler m.m.

Tlf. 4839 1057. Mail: ole@grastedkirke.dk

"I min Faders hus er der mange boliger."

Johannesevangeliet 14, vers 2